långvila

Lillan är inne på sin 3:e sovtimme nu! Hon måste ha varit helt slut! Jag har hunnit med ganska mycket medan hon sovit. Bland annat har jag beställt en klänning som jag kanske ska ha på mammafesten till helgen. Får se om den sitter bra! Hoppas, jag är nämligen lite less på att alltid ha svart klänning när jag ska gå ut. Nu har jag beställt en korallfärgad. Undra om det blir sommarvarning..? Hmm.. Vi får se! Till veckan trillar den i alla fall ner i brevlådan.
När Ronja har vaknat åker vi mot Melissa, tanken var att vi skulle gå på ett "hemmaparty" idag men vi tyckte det blev så sent eftersom våra barn sov så länge. Därför åker vi bara till Tomtebo på en kort dejt. Blir bra det också! Måste även svänga förbi en arbetskollega för att hämta en bilbarnstol som hon lånat. Sedan raka vägen hem för att göra middag.
Ikväll ska både jag och Erik hinna med ett träningspass var. Jag körde lite ur boken i morse, men det är inte lätt när Ronja ska hjälpa mig med övningarna :) Men jag körde ett 20 minuterspass i alla fall. Ska köra 30 minuter på crosstrainern. Löpbandet funkar inte nå vidare bra för mig, fick så ont i benet sist jag sprang!
Nä, nu måste jag nästan väcka lillan så vi hinner uträtta något idag!
Lill-prinsessan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0