Lite tid över

Lite tid över till bloggen den här veckan! Vissa veckor är fullare än andra i almanackan. Ronja har sovit hos sin morfar & Karin i helgen (lörd-sönd) eftersom jag och E har jobbat. Det var så roligt att få hämta henne efter jobbet. Därför har vi busat, pussats, kramats och skrattat extra mycket i kväll. Vi tar igen förlorad tid ♥

Har inte direkt tid att sitta här nu heller, jag tvättar för fullt i tvättstugan, Ronja har nyss somnat så jag kan nu smyga ner! Sedan väntar Solsidan och efter det ska jag unna (?) mig lite matte! ;)
Har pluggat lite i veckan så jag ska vara effektiv i kväll. Ligger inte efter men jag måste nöta in vissa saker. Det tar sig sakta men säkert!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0