Måla naglar på en 20 månaders?

Eftersom jag laddade över lite bilder från lilla kameran i går kan jag passa på att visa några bilder från nyår (fast jag lagt ut några i tidigare inlägg).
Vi skippar stan idag! Det är alldeles för kallt. Stina skulle kika förbi lite senare idag, lagom till Ronja sovit klart!
Vi lyssnar väldigt ofta (om inte jämt) på musik hemma. Jag spelar som sagt mycket Hoffmaestro hemma nu förtiden. Även Ronja har dragits med i maestro-träsket! Hon börjar digga direkt jag spelar deras musik, spelar ingen roll om vi sitter och äter, det ska diggas ändå! Sjunger gör hon också! Ofta hela låtar, dock så hör man inte vad hon sjunger men hon är så söt! ♥
Nu på morgonen har vi faktiskt målat naglarna. Jag målade mina med svart (som kanske inte är så otippat för ni som känner mig och vet att svart är en av mina favoritfärger), men jag tyckte att svart skulle bli lite väl häftigt på henne så jag hämtade rosa. Blixtstilla satt hon och spretade med sina små händer. När jag var färdig blåste hon ordentligt så att det skulle torka (hon hade kollat in sin mor innan). Kanske att måla naglar på en 20 månader är tidigt? Men hon ville så gärna och jag har så svårt att säga nej till henne ;) Gulligt blev det i alla fall! Vissa flyger väl i taket nu när jag målat hennes naglar!
Mamma: Nu vet du vad du och Ronja kan syssla med när du kommer, bara ett tips ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har målat Hugos naglar flera gånger, tycker inte att det är nå fel me d trots att han är kille haha ;D Snart måndag iiiihhh....Pusss!!!

2011-01-15 @ 12:14:43
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0