Matte C

Vilken fullspäckad dag vi haft idag. Blir lätt så när vi är lediga alla 3! Jag började dagen med att anmäla och registrera mig till en ny kurs (matteC). Nu ska betygen höjas ytterligare eftersom det verkar vara sådant stort tryck på ssk. Vi har även varit och kikat på lite bilar, den vi har ska nämligen säljas inom kort. Vi har rensat i lådor och papper vilket känns otroligt skönt nu. Vi har under den tiden haft tvätten så nu är alla kläder rena igen! Jag har hunnit med intervall träning på gymmet och nu är Erik där, det är test vecka på Träna så jag skickade i väg honom vilket jag tror han uppskattar!
På måndag börjar min första lektion i matteC, det känns som jag har gett mig ut på hal is denna gång. Jag som tyckte matteB var svår, jobbig och alldeles förskräckligt hemsk. Många svordomar och tårar har jag givit den boken. Kanske att jag lärde mig något och att jag kanske tycker att matteC blir lite lite roligare? Bara lite så kommer denna termin gå som en dans på rosor *host*. Jag är i alla fall taggad och inställd på att det kommer innebära många timmar och kvällar med matte. Tur jag är tjurig!
Nu ska jag hoppas in i duschen, göra mig lite kvällsfika och sedan se reprisen på tvplay av Familjen Annorlunda.
I morgon väntas jobb och personalmöte. Sedan ska jag och Ronja umgås med Stina ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Herregud vad du gör det bra ... !!

2011-01-11 @ 21:04:50
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Den som väntar på något gott :-) PUSS

2011-01-12 @ 08:48:55
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0