Spontan tvättar i kväll

Det blev en spontan tvätt tid i kväll. Jag och Ronja gick ner i tvättstugan för att få oss en tid i helgen och då var det ledigt. Så nu hänger tvätten på tork och det är bara att vänta 1-2 innan jag kan gå ner igen. Ronja är otroligt hjälpsam. Hon älskar att hjälpa till (vilket alla barn kanske gör). Det är aldrig någon belastning att ha med henne ner i tvättstugan, snarare tvärt om ;)
Jag ska snart hälla upp en skål med ostkrokar och äta massor med choklad medan jag ser Let´s dance. Känns ganska skönt att ligga i soffan under täcket och bara vara. Ljus har jag tänt runt om kring så fredagsmyset har infallit sig. En person saknas dock.. Erik♥
·
Vi har haft en riktigt trevlig dag på busplaneten idag. Ronja och Alicia busade & skrattade så fint! Det är så härligt att se när Ronja är så lycklig♥
Kameran glömde jag, såklart!
·
Tog en fin bild på lilla prinsessan (som alltid min farmor kallar henne) i kväll.

Kommentarer
Postat av: mamma

Gud så söt !!!!!!!!!!!

2011-01-22 @ 20:37:32
Postat av: Mel

Sötaste roro!!! Här är man väldigt sliten sen gårdagen...glömde väskan på cover igår innehållande mobilen och visa kort..så bra-not! De öppnar imorgon så det blir väl då man får tag i dem..du kan ju alltid ringa P annars. Puss

2011-01-23 @ 14:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0