Tomt!

Det var tomt att komma hem. Varken Ronja eller Erik är hemma. Tack och lov så kommer Erik snart. Både jag & Erik jobbar helg så Ronja är i Stöcksjö till söndag. Inte känns det roligt att vara i från henne i 2 dagar! :( Jag känner mig inte hel utan henne! Mitt älskade lilla hjärta. Oj så jag ska pussa och krama på dig sen ♥

Det blev en prommis hem efter jobbigt, flåset kom igång rätt tidigt men skönt var det. Dock så var jag en aning för mycket klädd! Prommar till jobbet i morgon bitti också. På måndag öppnar jag upp mitt träningskort vilket känns grymt bra! Jag är så taggad på komma i form! Känns otroligt bra att ha träningen så nära dessutom, inga ursäkter har jag! Det är bara latheten som kan komma emellan och den ska inte få övervinna mig denna gång!
Just nu sitter jag och lyssnar på.. just det, ni vet redan! :) Jag blir aldrig less! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0