Träna hemma

Denna träningsbok har jag nu fått låna av Stina + en rosa fin matta. Vissa veckor har jag det besvärligt att komma i väg på Träna pga våra arbetstider + att jag nu ska läsa matteC på kvällarna.  Nu har jag en träningsbok som jag tycker är väldigt bra. Målet är att komma i väg på Träna 2-3 ggr i veckan. Denna bok gör så att jag kan träna ännu mera! Men hemma! Kanon!
Jag har nyss kört ett pass på ca 30 minuter. Skönt! Ok, jag säger det här och nu, 3 ggr i veckan ska jag öppna denna bok och rulla ut den rosa fina mattan! 30 minuter 3 ggr/v + 2-3 på Träna. Fixar jag det så är jag grymt stolt över mig själv. Jag har varit latoxe ALLDELES för länge nu! Dags att bränna fett & bygga muskler!
I dag hade vi möte på jobbet och det serveras oftast gosaker i form av kakor mm. Tro det eller ej men jag lät faktiskt bli. En smörgås tog jag i stället! Inte dåligt för att vara en gottegris som mig :)

Nu är det dags för lite fika och sedan duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0