Vi blev bjuden på middag ikväll

Vi blev bjuden på middag idag vilket kändes helt perfekt eftersom jag inte förberett något! Alltid så trevligt att få åka i väg och umgås med fina vänner. Träffade även upp en tjej som ville sälja sin mattebok. I morgon börjar allvaret, lite nervöst. Men efter att ha kikat igenom den så känner jag igen väldigt mycket, det är "bara" betydligt svårare tal. Men det här ska nog gå vägen ;)
Efter middagen släppte E och R av mig på träna där jag körde 20 minuters intensiv kondition. Sedan rusade jag hem och körde lite mage samtidigt som jag såg Solsidan! En av dom bästa svenska humorprogrammen.
Nu ska jag lägga mig i sängen och få lite massage som karln har lovat :)

Kommentarer
Postat av: stina

KÄRA vän! Du är så oerhört duktig och din målmedvetenhet inspirerar mig! Jag VET att du kommer att fixa matten fast jag förstår att vägen dit kan kännas lång just nu!



KÄMPA PÅ!



KRAM KRAM

2011-01-18 @ 22:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0