1 juli

Om ett litet tag kommer Melissa och Lewis på besök. Ronja sover dock än, men hon lär nog vakna när det plingar på dörren. Senare idag åker vi och grattar lillebror i efterskott. Vi stannar även där o grillar. Hoppas att regnet avtar till kvällen.
Det blir ingen överdrivet sen kväll. I morgon väntar fest! E ska först upp till Skellefteå med grabbarna från Norén-sidan medan vi tjejer samlas i stan för lunch. Sedan på kvällen åker vi till Djäkneböle o äter middag mm. Ronja sover då över hos farmor och farfar. Ser fram emot morgondagen. Alltid så roligt att få träffa och umgås med alla!
Ett träningspass borde jag hinna med på morgonen när jag lämnat av både R och E. Hoppas Stina är pigg på gymmet i morgon kl 9!
Körde en kort löprunda imorse. Passade då på att jogga förbi jobbet för att hämta hem min cykel som varit där sedan jag gick på semester! Men det var nästan för varmt att springa i morse..
Måste tipsa om Svinalängorna som nu kommit ut, har ni sett den? Jag rekomenderar den! Jobbig film men ändå sevärd för den som gillar den typ av genre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0