Dags för en powerwalk

Ingen Ronja som kommer och vill lägga sig bredvid oss på morgonen.. Det är tomt! Men det är ganska skönt att få vakna av sig själv också. Tyvärr trodde jag att jag kunde sova betydligt längre, men jag vaknade strax efter 8, drog mig dock till kvart i 9. Så jag får väl vara nöjd! ;)
I går gick jag och E på Rex och drack ett glas rosé, jätte mysigt! Efter det gick vi på bio och såg Baksmällan2. En mysig kväll bara med E var inte igår men välbehövligt ♥
Jag har just tagit på mig träningskläderna, ska ut och ta en powerwalk ev en lugn löptur..
Det är varmt idag också! Riktigt skönt! Jag älskar värmen! Bor kanske i fel land? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggo! Ikväll ska vi ha kuuuul! Puss

2011-07-09 @ 12:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0