Kvalitétstid

(Ronja ropar momooooooj på bilden, tror hon saknar mormor)

Godmorgon! Ronja är på strålande humör just nu♥
Jag är trött och känner att jag behöver ta igen lite sovtimmar i helgen. I morgon ska jag sova ut! Vilket jag ser fram emot enormt mycket. Och andra sidan så kliver vi (läs jag) upp ganska tidigt fast det är min sovmorgon. Jag vill sova men samtidigt inte sova bort dagen. Men i morgon ska jag verkligen skita i om det är sol ute. Jag ska sova tills jag vaknar.
När min pappa slutat jobbet åker Ronja med honom upp till Estersmark, där väntar även Karin och Oskar. På söndag får vi träffas igen. Faktiskt så är det andra gången jag är ifrån Ronja i två dagar!!! Ganska illa kanske med tanke på att hon är 2 år..?

Därför ska jag och E passa på att ha lite kvalitetstid ikväll, kanske blir det bio eller middag ute.
I morgon väntar fest för både mig och E, fast på olika håll. Kanske möts vi upp i vimlet ändå!

Jag ska börja packa Ronjas väska lite lätt. Om ca en timme kommer Melissa och Lewis hit. Barnen ska få bada i Ronjas balja ute på gården så dom håller sig någorlunda svala.

Sköt om er idag!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken goo tjej ! Skriver mail.

KRAM

2011-07-08 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0