Lätt ångest

Jag har lite lätt ångest inför mitt klädval till kvällens tjejfest. Vilket kanske inte är sådär jätte ovanligt. E säger att jag har för mycket kläder vilket jag inte håller med om..
En kvinna kan väl inte ha för mycket kläder?
Jag har bestämt att jag ska ha klänning eller kjol men längre än så har jag inte kommit. Givetvis har jag provat en hel del både i går kväll och nu på morgonen men jag blir inte klokare. Just nu ligger några olika outfits uppradade på sängen. Tror Stina får hjälpa mig. Hon kommer vid 16 tiden. Vi ska ta ett glas vin och sminka oss tillsammans. Det vara inte i går vi festade ihop kan jag säga!
Sedan cyklar vi vidare mot Lotta där tjejfesten går av stapel. Givetvis ska vi slå klackarna i taket också! Jag är taggad och laddad!

Nu ska jag göra mig lite kaffe och sedan fortsätta läsa en bok som jag bara inte kan sluta läsa. Jag som aldrig läser!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0