Status: dagen efter

Gårdagens fest i Djäkneböle var jätte trevlig! Det blev lagomt mycket av allt igår för mig. Vilket märks idag eftersom jag mår bra och är pigg. Om ett litet tag ska jag hoppa in i duschen och sedan ska vi åka och hämta Ronja. Vi tar nog cykel, det har blivit alldeles för lite motion för mig den sista tiden.

Det blir gymmet ikväll med Stina (och kanske Stella). Nu ska jag verkligen köra hårt. 3 löppass har jag hunnit med sedan jag gick på semester. Fast nu när jag tänker efter så har jag bara varit på semester i en vecka så det kanske inte är illa! Men det har varit kortare och lugnare löppass än vanligt!!

Jag saknar lillaR väldigt mycket just nu. Därför ska jag försöka dra mig från balkongen (& solen) och hoppa in i duschen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0