Svirat om

Vid 10 tiden tog jag och Ronja bilen till Stöcksjö där hon ska spendera lördagen. Kl 12 mötte jag upp brudarna för en lunch i stan. Ett glas rosé och en god toast blev det för mig. Vi strosade lite i stan innan jag tog cykeln hem igen. Nu har jag svirat om till kvällens festligheter. Det blev en klänning som jag aldrig använt än, prislappen har suttit kvar alldeles för länge, nu är den borta och klänningen sitter på! Jag känner mig fin! Rosévinet är på kylning så jag är redo för att bli upphämtat om ca en timme. Runt halv sju kommer grabbarna dit efter en hel dag i Skellefteå med bilkörning! Dom har säkert haft det toppen!
Skål och trevlig lördag säger jag ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

O vad vacker du är !

2011-07-02 @ 16:00:42
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0