Jag tackar för mig!

Idag tog Eriks semester slut, för ett litet tag sedan cyklade han mot jobbet med lätt ångest. Tänk att 4 veckor är över.. att 4 veckor kan gå så snabbt..
Men faktiskt så har vi haft en underbar semester ihop. Vi har varit i stugan halva våran semester, umgåtts med vänner och familj, ätit gott, druckigt gott, vilat, varit i Luleå (för första gången) på bröllop. Det har varit 4 avkopplande veckor. Jag känner mig utvilad och laddad med massor av energi. Jag har ingen aning vad jag gör i höst om jag pluggar eller jobbar. Väntar ivrigt på antagningsbesked 2 som bör komma nästa vecka. Just nu är jag på reservplats 5 i Umeå. Jag hoppas verkligen att dom 4 före mig tackar nej! Det är spännande och nervöst :)
Min blogglust sinar för varje dag som går och kanske har jag gjort mitt nu. Jag tror det! Men vi får se om jag kan släppa bloggen som jag haft i flera år nu. Det har varit en del av mig och vårt liv fast jag aldrig har varit jätte personlig i den. Jag vill tacka alla som följt med och lämnat kommentarer (fast det har varit lite av den varan). Men nu tror jag att jag säger hejdå med den här bloggen. Kanske startar jag någon ny i framtiden men då blir det nog en lösenordsskyddad.
Bjuder på några bilder från våran härliga semester:

Myser i gungstolen
Stella och Ronja leker
I Luleå, Hugo och Ronja sitter ute en jättefin kväll och äter chips o jordgubbar
Bröllop i Luleå skärgård
Hugo och Ronja ♥
Ronja läser bok med Stina i stugan
Det blommar fint i stugan nu.
I stugan tänder vi alltid brasa på kvällen. Mysigt!
Lewis och Ronja

Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig semester ni verkar ha haft!

Jättetråkigt att du ska sluta blogga, har gillat din blogg mycket! Men man måste ju vilja själv :)

Hoppas du ändå ändrar dig eller att man får tillgång till lösenord om du väljer att skaffa det framöver.

Ta hand om er!

2011-07-25 @ 20:56:47
Postat av: Petra

Håller med Anna, jätte tråkigt att du slutar blogga, jag läser den varje dag=), men om du börjar på nytt tar jag gärna lösenordet=) Kram ha en fortsatt skön sommar.

2011-07-25 @ 20:59:57
Postat av: Linda

Alltså Malin. Nu måste du ju blogga!

2011-08-09 @ 12:02:40
Postat av: Sofia Ahlehjelm

Vad trist att du ska sluta blogga, jag brukar kika in här emellanåt. :) Hoppas att ni får det fint framöver! Kram från mig och Amanda

2011-08-13 @ 23:24:02
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Gudmor

jag SAKNAR din blogg!!!!!!!!

2011-08-21 @ 16:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0