En dag med bästa grannarna

Jag behöver väl knappast säga vad jag gör? ;) Solar såklart. Ronja somnade nyss i soffan framför barntv. Så jag bar henne till sängen där hon nu sover gott. Därför passar jag på att sola ännu mer. Jag älskar att ligga i solen, att man blir brun är ett stort plus såklart. Nackdelen är att mina ben typ aldrig får färg (känns det som). Och andra sidan är det dom jag solar minst, kanske inte så konstigt! Det är hemskt att ta på sig skjorts när man blir bländad av sina egna ben. Men idag ska jag trotsa och köra med kjol så jag kanske får lite färg på dom bleka benen.

När Ronja vaknat ska vi kila förbi Stina och Stella♥ Vi ska ner på stan för lite shopping och kanske äta en mjukglass i parken. Ronja har lite saker som måste inhandlas, bland annat sandaler och en badräkt.

Igår pratade vi med mamma/mormor/svärmor över skypen i 2 timmar!
Därför var vi samlade hela familjen i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0