Gymträning

Finaste älsklingsplutten♥
(en ganska trött tjej som säkert snart vill sova)

Idag efter jobbet har jag och Kristina varit och kört ett skönt och ganska hårt träningspass på gymmet. Riktigt kul att träna med en kompis, dessutom är hon riktigt duktig på både övningar och på peppa mig. Jag hoppas att jag och Kristina får in träningsdagar tillsammans här framöver. Medan jag hängde på gymmet var Ronja med Linda och Hugo och busade på. När jag var klar blev jag bjuden på supergod mat också. Tack!
Nu är jag rätt trött (blev sent igår). Därför hoppas jag att lilla R vill hoppa i säng snart så jag får göra lite måsten innan jag ska lägga mig i sängen o slapp se tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0