Kärleken till ett barn

Den kärlek jag känner för Ronja går inte att beskriva i ord. Den är villkorslös. Jag älskar henne mer och mer för varje dag, vissa dagar känns det som jag ska spricka av kärlek. Hon ger så otroligt mycket glädje och energi. Den lycka jag känner för mig, Erik och Ronja är obeskrivlig. En lycka som jag aldrig vill ska ta slut. Ena stunden vill jag bara stanna tiden och njuta lite extra samtidigt som jag vill se Ronja växa och bli större för varje dag. Se henne utvecklas och ta för sig av livet. Jag ska hjälpa och vägleda henne, stötta och trösta henne, skratta och gråta med henne. Vilket ansvar! Vilken välsignelse! Lilla Ronja nyss låg du i mammas mage, nu är du hela 2 år.
En kavat tjej med glimten i ögat ♥
Stolt är bara förnamnet :)
Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0