När det är tråkigt väder ligger vi i sängen och ser Pippi Långstrump

Träningspasset på gymmet var riktigt tufft. Jag var helt skakis i hela kroppen. Vi körde hårt! Och det är väl det man ska? 2 timmars träning! Check!
Finaste Stella skötte sig riktigt bra, det var roligt att få gulla med henne mellan varven.

Jag och Ronja har nyss varit ute, vi tänkte cykla till en lekpark en bit bort, men det började regna så mycket att vi blev tvungen att vända om. Nu ligger vi i sängen och fikar mellis medan vi ser Pippi. När det är tråkigt väder ute får man ligga i sängen en hel dag utan att må dåligt ;)

Jag har en hel del tvätt att vika och stryka. Men det spar jag till ikväll då Ronja sover för natten.
Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och ge all uppmärksamhet till skruttan, som förvisso är helt inne i Pippi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0