Paus

Jag tar just nu paus. Det ska packas en hel del inför i morgon, tur vi har lånat släp annars hade vi inte fått med oss hälften av det som ska upp. Erik är och handlar på coop (tydligen var han inte ensam) :)
Ronja satt jag framför Pippi, där sitter är hon som lugnast när jag har så mycket att stå i!
Erik kom hem lagomt nöjd idag efter jobbet. Han gick nämligen på semester idag. Jag har 8 timmar kvar som jag gör bort i morgon. Sedan är jag också LEDIG, 4 veckor har vi tillsammans vilket känns helt underbart!
Gårdagens middag med jobbet var riktigt lyckad. Maten var helt fantastiskt god! Vi åt på den nya båten som kommit till stan. Jag kan varmt rekomendera stället till er! Jättemysigt!
När vi ätit både huvudrätt och efterrätt gick några hemmåt. Jag och fem till drog vidare och satt oss på en uteservering för att fortsätta surra. Jag var hemma strax efter 22.30 vilket var en lagom tid med tanke på att jag har jobbat idag.
Nu är det dags att göra lite kaffe och sedan fortsätta pack. Kommer inte hinna blogga nå mer innan vi åker. Blir därför en paus från datorn i ca 1 veckas tid, men ni överlever säkert ändå ;)
Därför vill jag bara önska er en riktigt mysig midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0