9 juni

Min paus, vad blev den? En vecka? Längre än så verkar jag inte kunna hålla mig ;) Nämen, jag har inte ens tänkt på bloggen, har inte "haft tid". Jag håller på varva ner efter en tung start på året. Det går.. Riktigt bra! Känner mig mycket gladare, piggare och mycket mindre stressad. Stressen över att lyxas med allt (skolan, familjen, jobb, träning) blev FÖR mycket tillslut. Främst matten. Men nu är det över vilket jag är överlycklig för. Dock fick det kanske inte det bästa slutet, men vad gör det om hundra år? JAG mår mycket bättre. 

Jag har även tagit paus från löpningen, har inte löpt på 10 dagar. Det känns tråkigt men mitt knä måste bli bra till tjejmilen. Ryggen började även krångla efter sista löpningen som var VårRuset. Men nu börjar det bli bättre. Jag har lovat mig själv att hålla upp i ca 4 veckor. På måndag efter midsommarhelgen ska jag ge mig ut på en lugn joggingtur. Man kan säga att jag legat på latsidan i några dagar. I morgon ska jag ta en rask promenad i det härliga vädret!

Äntligen har värmen kommit, tror vi haft 29gr idag! Ljuvligt. Vi passade på att ha lite kvalitetstid alla tre. Vi gick en promenad efter mitt sovpass (jobbade natt i går + idag) och köpte oss en glass, sedan passade vi även på att grilla och hade mysig middag ute. Det var länge sedan vi umgicks jag, Erik och Ronja. Men nu var det bara vi tre och det var så mysigt♥



Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt att du är tillbaka avstressad och glad. Bra för hela familjen. Fortsätt, KRAM mamma

2011-06-09 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0