1 timme på gymmet

Jag har varit riktigt trött idag, jag och E är extremt dliga på lägga oss i tid! Jag höll rent utav på somna efter lunch idag. Men jag klarade mig igenom jobbpasset, med nöd och näppe :)
Jag och Ronja har donat på en hel del sedan vi kom hem idag. Jag har (med Ronjas hjälp) städat klädkammaren, min garderob, skruvat och fixat med tripp-trapp-stolen, städat lägenheten. Känner mig riktigt effektiv. Strax är nog E hemma, då ska jag i väg och träna. Löpa (som vanligt) och sedan blir det biceps, axlar och ben. Ett långt pass kommer det bli. I morgon bitti (på min enda lediga dag denna vecka) har jag lovat att köra spinning/core med Linda. Klockan 6.45! Det är ett bra pass och det känns otroligt skönt att "göra bort" träningen på morgonen, då har jag hela dagen fri.
Lite matte ska jag väl hinna med ikväll också. I alla fall ska jag lösa uppgiften som jag inte klarade i går. Sedan har jag och E sagt att det blir en tidig kväll, hur det nu blir med den saken. BB vill jag se innan jag somnar :)
Jag är laddad för gymmet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0