Dagen efter

Idag är jag rätt trött efter gårdagens kalasande. Vi var säkert hemma kring 4 tiden på morgonen. Tack och lov tog mormor & morbror Ronja imorse.
Vi firade Eriks bror Mattias igår. En överraskningsfest som han inte hade någon som helst aning om. Vi åt otroligt god mat, drack gott vin, sjöng, dansade och tävlade i både frågesport & musiktävling. Jag hade tänkt visa lite bilder från igår men jag hittar inte igen kabeln för att dra över bilderna.
Därför får ni bara en bild på en sliten dagen efter Malin.

Erik hade oturen att jobba idag vilket han inte var sådär överförtjust i (jag förstår han), mormor & morbor har åkt och Ronja sover gott i sängen. Det är alldeles tyst här hemma. Ganska skönt om ni frågar mig. Lite senare kommer Mille m fam och joinar oss. Planen var att åka till dom men jag är rätt feg dagen efter fest när det gäller att köra bil. Kör helst inte alls bil dagen efter fest!

Nu ska jag blunda några minuter innan lillan vaknar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0