En fin födelsedagspresent

Gokväll mina kära läsare!
Här hemma softar vi i soffan framför barntv. Om ett tag kommer min kära arbetskolega o hennes man för att köpa Ronjas skötbord. Den putsades fin i går kväll så nu är den klar för leverans.Nytt projekt i R rum blir att måla en till vägg vit + den rosa sidan i en annan färg, troligtvis rosa men en annan nyans. Sedan är jag ute efter ett litet bord + 2 stolar som hon kan ha som "pysselhörna".
Idag har jag jobbat halvdag, andra halvan av dagen har jag spenderat i en stor sal och utfört mitt första matteC prov. Jag hoppas verkligen att det gick vägen. Känslan säger OK! Hoppas känslan stämmer med resultatet som jag borde få veta på måndag. Jag har även sökt till universitetet. Det känns redan jätte spännande men även väldigt nervös. NU vill jag komma in! Dock så är det länge innan jag får veta något, i mitten på juli borde jag få veta första antagning. Det skulle vara en fin födelsedagspresent om jag kom in, kanske den bästa i år :)
Matteprovet kändes helt okej!
Jag älskar dig min fina älsklingsflicka♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0