Fläskläpp & barnloppis

Godmorgon!
Våran morgon började kl 7, helt okej faktiskt! Det blev väldigt sent igår för Ronja, hon somnade säkert runt 21.30. Men hon var så glad och busig hela kvällen såv i kände ingen panik att åka hem tidigare heller. Riktigt trevligt hade vi, stämningen var på topp hela kvällen!
I morse inträffade det en mindre rolig olycka. Ronja skulle hoppa från sängen ner till golvet som hon brukar göra. Hon sitter alltså på sängkanten (inte står). Men hon fastnade på något konstigt sätt och dök med huvudet rakt ner i golvet. Det lät som hela främre tandraden for, men tänderna klarade sig bra (vad jag fått se i alla fall), en ordentlig fläskläpp börjar växa på hennes lilla läpp. Därför fick hon starta sin morgon med glass. Fanns inge isglass hemma så jag tog fram vaniljglass. "Gott" tyckte Ronja :)
Med blod runt munnen smaskar hon i sig vaniljglass direkt ur burken.
Idag mellan 12-16 är det barnloppis på Nolia. Jag och Stina lämnar fåra små hemma och åker iväg själv. Det ska bli trevligt att få strosa runt med S eftersom det var ett tag sedan nu.
Jag hoppas på något fynd! Har aldrig varit någon som gått på loppis eller såld själv speciellt mycket, men jag ska ge det ett till försök..

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars lillan!

Hoppas du gör nåt fynd :)

Sv: Jag får se ang mammafesten om jag kan!

2011-03-26 @ 09:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0