Förslappad

Jag tror att jag blivit förslappad nu när jag varit hemma med Ronja i några dagar. Jag går nämligen fortfarande runt i morgonrocken och klockan är halv fyra! :)
Eftersom hon varit väldigt trött de senaste dagarna har jag hunnit med mycket plugg. Men jag har mycket kvar innan allt sitter. Det tar otroligt mycket av min energi att nöta denna bok! Fy, "varför" tänker jag flera gånger per dag..
Efter middagen ska jag hämta ut ett paket med kläder som kommit. Något positvit idag! :)
Senare ikväll ska jag unna mig ett bad, tona håret och sedan blir det BB. I morgon ska jag jobba (7-15) så jag ska försöka göra en tidig(are) kväll än vanligt.
Ronja är mycket piggare idag!
I går kväll spenderade jag några timmar med Stella & Stina. Skönt att komma från lägenheten och bara vara. Mysa extra mycket med Stella och få surra med Stina. Vi tittade igenom lite bilder från förr, Stellas första tid, pratade om livet som förälder. Det är härligt att få prata med en god vän för att bland annat få perspektiv på saker. Hon ser saker som jag kanske inte tänkt på och vise versa. Jag har en klok vän, jag är verkligen glad i dig Stina ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

..och jag i dig min käraste vän!

2011-03-10 @ 19:58:10
Postat av: mamma

Oj, vad jag längtar att träffa er!

KRAM

2011-03-11 @ 00:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0