Jag har bestämt mig för 1 mil!

Nu kan man även bocka av denna helg! Fort har det gått! Kan bero på att jag fått jobba med fina Linda ♥
Jag var ute på en löprunda i går innan middagen och insåg att mina skor är KASS. Jag måste ha ett par bra löparskor eftersom jag nu har planerat att springa blodomloppet, tanken var först att jag skulle springa 5 km men (har varit lite inne på 10 km men tyckt att det varit för långt för mig) nu har jag bestämt mig för att springa 10 km! Det blir en riktig utmaning för mig. Jag gillar att ha mål att sträva efter, det ger mig en kick! Jag börjar med att utöka mina 3 km/3-4ggr i veckan till 5 km. Jag börjar i morgon! Frågan är hur många gånger jag bör ha testat springa 10 km innan dagen D, någon?
Har kikat runt en del på löparskor, dessa hittade jag på Intersport. Tycker dom är väldigt fina. Inte är dom billiga men jag tycker skor är väldigt viktigt och då får det kosta, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0