Leos Lekland

Idag har vi spenderat tid på Leos Lekland, rena drömlandet för vår dotter. Men även mamma och pappa tyckte det var väldigt roligt. Väldigt mysigt med en familjeaktivitet så här mitt i min jobbarhelg. Erik och Ronja hämtade upp mig direkt efter jag slutade så vi hann vara på Leos ett tag. Vilket räcker. Alla är rätt slut efter allt klättrande och busande. På hemvägen åkte vi förbi Frasses och köpte hamburgare, det kan jag säga att våran lilla Ronja älskade. Hon sa "Mmm, gott" efter varje tugga tror jag :)
Nu badar Erik henne och sedan myser vi nog i soffan resten av kvällen.
Hoppas Ni också haft en fin lördag ♥
Lite bilder från dagen

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj, vad Ronja verkar ha kul. Vi syns snart.

Kram

2011-03-19 @ 20:44:37
Postat av: Anna

Det är riktigt trevligt att vara på Leos :)

2011-03-19 @ 22:52:01
Postat av: stina

Åå vad kul för er alla tre! Jag tycker det är lika kul som alla ungar! Brukar vara där med jobbet förr!

2011-03-20 @ 15:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0