mer ork och energi

Jag tar paus från plugget ett tag..
Melissa åkte hem för en timme sedan och jag har redan hunnit med att räkna massor med tal, för en gång skull flyter det på riktigt bra. Nästan så att jag inte kan sluta.. eller inte! Nä men faktiskt kan en sån som jag som inte älskar matte tycka det är roligt när det går att räkna några tal och även ha rätt när jag tittar facit.
Morgonträningen gick jättebra! Jag är riktigt effektiv på gymmet när jag nästan är helt ensam. Värmer alltid upp med 3 km men ska succesivt börja öka till 5 km. Jag MÅSTE införskaffa mig ett par nya löparskor. Jag vill springa ute! Det är betydligt skönare och går betydligt lättare att ta sig igenom 5km ute än på ett löpband. Sedan måste jag ladda ner bättre musik på telefonen. Det är a och o för mig när jag ska springa. Jag känner verkligen att jag är en löpartjej. Inte på så vis att jag är duktigare än någon annan utan att jag tycker det är så himla härligt och roligt! Jag har hittat min grej. Sedan är det såklart roligt att kombinera det med spinning, core, gym mellan varven.
Träningen ger mig så mycket mer ork och energi på dagarna. Jag är inte lika trött och sliten på kvällen. Det känns väldigt bra!
Dags att hänga upp lite tvätt, sedan räkna några tal innan E kommer hem för då blir det big brother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0