Trevligheter

Godmorgon!
Ronja sov till strax före 7, vilket jag tackar för. Annars är en vanlig tid 5.30-6 här hemma. Det ÄR tidigt, därför var jag nöjd i morse när jag kollade på klockan. Hon ropar oftast "mamma, kom" "pappa, kom". Ibland lurar hon oss med att säga "mamma, bajs" och då är vi snabba på kliva upp, oftast har hon inte bajsat. Hon kanske bara har kommit på ett knep för att vi ska stiga upp snabbare :)
·
Idag har vi många saker att uträtta. Balnd annat ska det inhandlas gummistövlar, galonhandskar, byxor till Ronja. Jag tycker tvätthögen här hemma blir full så fort och såklart minskar Ronjas kläder i garderoben i samma veva, hon behöver mer kläder helt enkelt. Bekväma och sköna kläder till förskolan.
Allt detta hade vi tänkt hinna med innan Ronjas lunch, därför ska jag snart ta och göra ordning mig själv och lilla fröken, E får sova ett litet tag till innan det är dags att väcka honom.
·
Efter vilan åker vi nämligen ut till Täfteå för att umgås med min släkt, eftersom mamma är hemma är det tradition att vi syskon m resp + barn samlas för att äta middag och ha det riktigt trevligt. Det är så sällan vi ses allihop så det ska bli jättetrevligt! På menyn står det grillat!
Bild från igår

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får en trevlig dag och kväll! :)

Måste bara säga att du är alltid så jäkla snygg! :)

2011-03-25 @ 12:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0