Lätt kaotisk lördag men väldigt trevligt mellan varven

Våran lördag har varit lätt kaotisk vilket innebär en trotis Ronja som inte alltid vill som sin mor. Men mellan varven har vi haft det riktigt trevligt.
Efter Ronjas vila traskade vi ner mot stan för att möta upp Marie och Elsa, det blev en kort visit med dom eftersom Ronja sov lite längre än mina planer :)
Därför bokade vi in dejt i Täfteå i morgon. Ronja får leka av sig, jag får surra av mig + passa på att få hjälp med matten.
Jag och Ronja gick runt själv och gjorde lite små ärenden, lilltjejen skulle såklart inte sitta i vagnen så allt tog genast längre tid. Shoppade bland annat lite förvaringskorgar där vi kan ha mössor, vantar halsdukar. Fyndade en stor härlig kofta till mig som jag kommer ha mycket användning av under min skinnjacka. Efter våra ärenden träffade vi upp min pappa och Karin. Vi gick hem till dom och blev bjudna på semlor. Gott!
Idag är det min tredje dag utan träning. Jag är fortfarande förkyld och borde inte vistas på gymmet nu. Känns inge vidare kul att vara sjuk och missa träningsdagar. Men på måndag är jag på banan igen. Till veckan blir det hårdträning, jag har några dagar att ta igen :)
Lördagen är snart slut och jag hoppas på bättre sömn i natt + en gladare och piggare dotter i morgon, det är väl inte mycket begärt? ;) Melodifestivalen spelas i bakgrunden men jag är inte ett dugg intresserad, har aldrig varit! Erik är hemma om en timme, jag längtar ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

VAD har du på huvudet ??????????

2011-03-13 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0