En snabbis

(Nya smycken från Lika design. Örhängen, halsband, armband)
Kikar in en snabbis..
Har suttit på bibblan hela dagen, det finns ett kapitel i boken som kan sätta käppar i hjulen för mig på provet. Jag känner mig dum i huvudet när inget vill fastna. Även stressen börjar bli jobbig.
Nu har jag vila från boken tills Ronja ska sova. Sedan kör jag tills jag inte orkar mer!

Jag har införskaffat mig ett knee support för mitt onda knä inför blodomloppet i morgon. Jag hoppas den funkar och tar mig igenom loppen utan större besvär. Är småsugen på ta en löprunda ikväll för att prova om det känns bra. Men jag vet inte vad mina knän säger om 3 dagars löpning. Kanske onödigt att dra på sig mer skador? Vi får se hur jag gör.

Efter plugget kilade jag in på HM för att handla hårfärg och nagelack, ska nog unna mig lite hårvård och manikyr ikväll.

Nu ska lillan hämtas hem från förskolan ♥


Kommentarer
Postat av: kristina

Å VACKRA du! Du är så jäkla bra som kämpar på! Lycka till med löpningen imorgon! Hoppas ditt knä pallar! KRAM KRAM



2011-05-18 @ 15:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0