fredagsmys med bästa grannarna

Den här fredagen har gått riktigt fort. Vi har fått spendera dagen och kvällen med våra bästa grannar Stella och Stina. Vi åt supergod middag - kyckling med pesto och soltorkadetomater. Jättegott! Mycket mys och bus med barnen ♥
Vackra mor & dotter
Stella fick prova Ronjas dockvagn
Jag tror Ronja tycker Stella har väldigt små och söta fötter..
Medan maten gjordes i ordning såg barnen på Babblarna, båda två var väldigt inne. Söta Stella som aldrig suttit i matstol förut satt riktigt länge och var så duktig och nöjd.
FINA flickor ♥
Inte lätt att få en bild på alla tre! Jag och Stella matchade varandra riktigt bra i alla fall ;)
Nu ska jag fixa till inför morgondagen, Ronja ska få en cykel av oss. Jag tror att hon kommer bli väldigt glad!

Kommentarer
Postat av: stina

Å det var i snabbaste laget! TACK för en superkväll! Ni är bäst. Nu har jag diskat undan och väntar på R! PÅ erik också:) Det kommer bli så fint kalas!

2011-05-06 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0