Glädjerus

Fy fan så skönt det känns. Jag är så jäkla glad att jag tog mig igenom loppet utan problem med mitt knä. Bästa investeringen på länge är mitt knäskydd! Tack!
Det är en sjukt skön känsla att få springa med flera tusen andra. Peppen var hög och jag kände att jag hade ett väldigt bra tempo, dock så var det bökigt i början att komma fram. Vi skulle ha ställt oss längre fram i ledet. Tappade en hel del där. Men jag är så grymt nöjd och känner sådant glädjerus efter detta lopp.
Fick nyss ett sms från Melissa om en förfrågan på vårruset och självklart tackar jag ja. Målet blir då att slå det jag presterade ikväll. Vet dock ingen tid. Ska kika på hemsidan i morgon.
Nu är det sängen som gäller. Hoppas dock att denna tur sträcker sig till i morgon..
(Eftersom jag inte hittar laddaren till kameran så nallade jag en bild från L, hoppas det är ok)

Kommentarer
Postat av: Sofia - mamma till Amanda

Grattis till din prestation, så härlig det låter. Nu blev jag peppad på Tjejmilen som jag ska springa i september! :) Kram till dig och din fina tvååring (grattis i efterskott Ronja!)

2011-05-20 @ 01:16:52
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: mamma

Duktigt tjejen ! Kram

2011-05-20 @ 23:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0