Kvällspass

Kl 14.15 börjar jag jobba. Känns ganska skönt att jobba kväll. Jag som oftast jobbar dag. Man hinner med en del innan jobbet när man går kvällspass. Ronja är hos farmor och farfar till i morgon eftersom E också jobbar kväll. Vi tyckte det kändes lite onödigt att hämta hem henne sent ikväll.

Jag har hunnit med ett hårt träningspass som jag lovade i går. Cyklade förbi och solade innan träningen, kanske inte det bästa. 5 km på bandet resulterade säkert i 5 liter svett. Det blev otroligt svettigt efter att ha legat i solariet i 18 minuter innan. Blev även träning av triceps och rygg. Kändes skönt när jag cyklade hem!
Nu ska jag räkna några mattetal innan jag hoppar i regnkläderna och cyklar mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0