Kvällspass

Godmorgon!
Ronja och Erik har just åkt, den ena till föris och den andra mot jobbet (nu lät det som Ronja traskar själv mot förskolan, men ni hajar). Själv har man ett kvällspass vilket känns riktigt bra, det här passet har jag tagit på mig för att kunna vara ledig lite extra nästa vecka då både provet och blodomloppet går i stapel. Jag är nervös kan jag meddela. Både för provet och blodomloppet.

Jag måste säga att det känns ganska bra att solen inte tittar fram idag, jag ska spendera några timmar med plugg. Hade tänkt köra på ett tag hemma, sedan äta lite lunch och därefter åka och sätta mig på bibblan tills jag börjar jobba. Jag hoppas jag hinner mycket idag!


Sitter och sörplar kaffe för att vakna till lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0