Lyser den för mig?

Såhär dagen efter loppet är jag lite mör i mitt knä om jag ska vara helt ärlig ;)

Jag är riktigt laddat inför provet. DET ska gå vägen, jag VILL och jag KAN! *peppar mig själv* (vilket jag behöver)

Efter provet ska jag möta upp mina fina på stan. Vi ska inhandla lite presenter, gå förbi tattueringsstudion och även kanske njuta av en mjukglass. Vädret är strålande. Lyser den för mig mån tro? hoho :)

Kvällens middag äter vi i Stöcksjö! Sedan ska jag nog unna mig ett glas vitt efter en riktigt tuff vecka!

Hoppas Ni får en härlig fredag♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller tummarna, lycka till!

2011-05-20 @ 12:40:36
URL: http://emmaselberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0