Paket och prinsesstårtor

Bland annat dessa fina klänningar fick jag hämta ut på posten i morse.. Ett stort paket men många fina sommarkläder. NU vill jag ha sommar!


(min är i ett annat mönster, men samma modell)

Just nu håller jag på baka två prinsesstårtor inför morgondagen. Leilas prinsesstårtor ska jag testa. Smeten var god så tårtan lär nog bli godare ;)
Stina och Stella skulle även kika förbi, lite hjälp här i köket kan behövas!

I morgon blir vår lilla tjej en stor tjej. Jag kan inte förstå vart tiden far. Hon har blivit så stor den sista tiden! Älskade finaste Ronja♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Klänningen får godkänt av bruden ;) Ses imorgon!

2011-05-06 @ 19:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0