Ronjas dag närmar sig

Jag sitter och planerar vad som ska bakas inför Ronjas 2 årsdag. Leilas bok är väldigt inspirerande. Har hittat några bra recept som jag hade tänkt testa.
Erik jobbar idag så det är bara jag och Ronja hemma idag. Vi går just nu fortfarande i myskläder. Det blir nog inga längre utflykter idag. Får se om vi går ut och gungar efter vilan. Jag ska försöka titta igenom matteboken idag. Jag har varit otroligt kass när det gäller att plugga. Det är skärpning för mig nu! Ikväll när E är och tränar ska jag plugga intensivt. Får se om jag sedan åker i väg och tränar på gymmet eller om jag ska våga mig ut på en löprunda. Är en aning rädd om mitt knä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0