Snart i mål!

8 arbetspass i rad är nu avklarade! Jag är rätt trött!
Min sista mattelektion är också avklarad. Nu väntar sista provet och sedan lägger jag matten på hyllan FÖR GOTT. Nu väntas 2 dagars effektiv plugg på bibblan, sedan hoppas jag att mycket sitter. Nu är det mest ett virrvarr i hjärnan, vill få bukt på det så kommer jag fixa provet. Det vet jag!
Jag längtar tills nästa måndag då jag har en ledig kväll, jag längtar tills jag får gå hem från jobbet, hämta Ronja på förskolan och busa med henne med vetskapen att jag inte har en mattebok på bordet som påminner mig om vad jag ska göra när hon lagt sig för natten... Fyfan (ursäkta ordvalet) vilken skön känsla, en känsla som jag längtar enormt efter!
Även blodomloppen som går av stapel på torsdag hoppas jag att jag tar mig igenom. Underlaget är inte desamma som jag är van och löpa på men jag hoppas det går vägen ändå. I värsta fall rullar jag väl in i rullstol på fredagmorgon när jag har matteprovet!
HÅLL EN TUMME ELLER TVÅ för mig nu, tack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0