Stukning & frosseri

Om ett litet tag åker vi iväg för att fira Alfreds 2 årsdag. Det ska bli trevligt att få kalasa lite.
Även i morgon ska en 2 åring firas. Kalas hela hegen!
Men jag tar min "onyttiga" dag idag. För ikväll vill jag ha godis och andra gottigheter. Jag känner mig otroligt slö efter en väldigt hektisk vecka. Därför behöver jag en stor dos socker idag :)

I morgon ska jag ut på en löprunda hade jag tänkt. Bölesholmarna eller strandpromenaden får bli min strecka. Huvudsaken det blir minst 5 km så är jag nöjd. Jag stukade foten under blodomloppet, ingen stor stukning. Men jag kände hur jag trampade snett, tänkte dock inte mycket mer på det. Både i dag och igår såg jag en svullnad på foten. Inget märkvärdigt så jag kan nog löpa i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0