Ingen bra start på min vecka.

Min vecka började väl inte sådär jättebra (men ändå väntad), provresultatet från nationella fick jag reda på idag. Resultatet resulterar i ett omprov den 31/5. Känner mig lättat att äntligen få veta men samtidigt hade det såklart varit skönt att klara det. Som jag sagt förut har jag tagit mig vatten över huvudet när det gäller att plugga matteC på distans. "Varför?" "Hur tänkte jag?" är en fråga som ständigt har ploppar upp under tidens gång. Tyvärr har jag inget bra svar förutom att det är en meritkurs som höjer mina betyg mer än om jag skulle läsa något annat. Nu sitter jag här och vill såklart inte ge upp när jag rent ut sagt plågat mig igenom dessa veckor och sidor med tal jag knappt fattar...
Jag börjar om på ruta noll och nöter. 3 timmar ikväll! Nu räcker det för idag! *puh*
(skillnaden från de andra gångerna är att jag nästan tror att en del har fastnat ikväll)
Mitt största problem är att jag stressar så jag håller på bli tokig!!
Jag har känt sådan stress kring matten att inget vill/kan fastna. Det är ändring på det nu. Mitt upp i allt har jag pulat i mig 3 stycken kärleksmums. Vilken karaktär jag har! :)
I morgon väntar gymmet. Stenhård träning.

Hittade just igen sladden till den lilla kameran, tänkte därför passa på att visa lite bilder.



Från blodomloppet:







Kommentarer
Postat av: en läsare

Vet du. du är himla duktig.Matte är så jävla svårt och på distans måste det ju vara ett rent hell. Bara att du försöker är ju en stor sak.

2011-05-24 @ 09:27:42
Postat av: Anna

Va tråkigt men du är så duktig så nästa gång klarar du det! :)

2011-05-24 @ 11:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0